Bijna zover - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marlies Kramer - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marlies Kramer - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Marlies Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marlies

22 Oktober 2012 | Nederland, Hillegom

Het is bijna zover, ik vertrek aanstaande zondag (28 oktober) naar Ghana! Mijn laatste week in Nederland is ingegaan. Ik heb er zin in, maar kijk er ook tegenop. Vooral dat ik Jeroen 2 hele maanden moet missen :'(.

Ik ga naar het plaatsje Winneba, een kleine stad aan de kust. Een gastgezin is er volgens mij nog niet. Ik heb het in ieder geval nog niet gehoord. Ze zijn natuurlijk wel aan het zoeken. Dat komt vast goed, ik heb er het volste vertrouwen in.

Ik zal hier regelmatig over mijn avonturen schrijven. Zo kunnen jullie allemaal lezen hoe het mij vergaat in het verre Ghana :D.

Liefs Marlies

  • 22 Oktober 2012 - 16:09

    Laurien:

    Aah! Bijna zover! Nu komt het echt dichtbij he! Ben benieuwd naar je verhalen :)

  • 22 Oktober 2012 - 17:55

    Floor:

    Jaja, het de dagen aftellen nu! Laat dat gastgezin zich maar melden! Ik ben ook benieuwd naar je verhalen. Hopelijk heb je wat meer internetmogelijkheden... mijn ervaring was dat het daar niet zo soepel ging. Maar ik kijk alvast uit naar je eerste verhaal!

  • 22 Oktober 2012 - 19:25

    Esther:

    Hoi Marlies
    Wat ongelooflijk spannend. Je zal ondertussen wel de kriebels krijgen nu het steeds dichterbij komt. Heel veel plezier en ik hoop dat je snel wat te horen krijgt over het gastgezin. En ik hoop veel verhalen te horen met heel veel photo's.

  • 22 Oktober 2012 - 20:29

    Christina:

    He Marlies. Wij hopen dat je een fijn gastgezin treft en zijn erg benieuwd naar je verhalen. Een hele fijne tijd gewenst en een goede reis.
    Liefs van ons

  • 23 Oktober 2012 - 08:26

    Maarten:

    hey Marlies!

    Veel plezier daar.

    gr,
    Maarten

  • 26 Oktober 2012 - 12:28

    Jolanda:

    Hee lieverd,

    Nog 2 nachtjes slapen......... En dan begint je grote avontuur!! Heel veel succes daar in dat verre Ghana en wij zijn natuurlijk ook benieuwd naar wat je daar allemaal gaat beleven. We volgen je!!!
    Veel liefs, Kasper, Jolanda en Melissa xx

  • 30 Oktober 2012 - 19:19

    Jamila:

    Hoi Marlies,
    We zijn benieuwd naar al je avonturen. Leuk hoor. Veel plezier.
    Groet Jamila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 25 Okt. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 70773

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 21 Januari 2013

Ghana

30 Oktober 2011 - 17 November 2011

Costa Rica

Landen bezocht: